Po měsících ticha se opět hlásím s cosplayem Rey. Rozhodla jsem se vrhnout na jednu z těch lehčí částí a to je kožený náramek Rey. Je s...

Rey Cosplay #2 | Kožený náramek


Po měsících ticha se opět hlásím s cosplayem Rey. Rozhodla jsem se vrhnout na jednu z těch lehčí částí a to je kožený náramek Rey. Je spousta možností, jak ho udělat. Prošla jsem si několik tutoriálů na youtube, kde můžete najít úplně jednoduchý způsob v podobě kusu koženého čtverce a nebo více filmovou verzi. Filmová verze tohoto doplňku se může opět udělat nejrůznějšími způsoby. 

Osobně mě nejvíc zaujal tutoriál od Atelieru Heidi, kde kromě jednoduchého návodu můžete najít i šablonku ke stažení. Jako materiál jsem zatím zvolila obyčejnou tmavě hnědou koženku. Je to poprvé, co něco takového vyrábím, takže uvidím, jak se mi tento materiál osvědčí. Sehnat ho bylo až překvapivě jednoduché, našel se doma mezi zbytky nejrůznějších látek, které moje babička má.



Koženka je velice "látkový" materiál, není zas moc pevná a tvarovatelná. Prostě jako by si člověk omotal kolem ruky obyčejnou látku. Na první pokus to ale určitě není špatná volba, mám to opravdu hlavně na zkoušku, jak mi to půjde. Příště bych ale zvolila více pevnější materiál. V blízké době plánuji navštívit pár obchodů v Brně, tak uvidím, co objevím.

0 komentářů: