Uběhl rok a šla jsem do kina na Rogue One. Šla jsem pak podruhé na Rogue One a tak trochu mě hlodalo svědomí. Když jsem totiž odcházela ...

Rey Cosplay #1 | Youtube Tutorialy


Uběhl rok a šla jsem do kina na Rogue One. Šla jsem pak podruhé na Rogue One a tak trochu mě hlodalo svědomí. Když jsem totiž odcházela z kina ze Síly se probouzí, chtěla jsem jít na další film v cosplayi. Cosplayi Rey. Rok ale utekl jako voda a já člověk líný jsem se k ničemu neměla. Před dvěma dny jsem ale navštívila svou kamarádku a docela dlouhou dobu jsme se bavily o tom, že si vyrobíme cosplay bradavických studentů. Obě milujeme Harryho Pottera, tak proč ne? A proč bych se konečně neměla hecnout a vyrobit si ten vysněný cosplay Rey? 

Jedno z mých předsevzetí na nový rok tedy bude Rey a zrovna když píšu tento článek, můžu s klidem napsat, že už jsem začala a pořídila si první věci pro můj oficiálně první cosplay. Postupně tu tedy budu psát články o svých postupech, co jsem kde sehnala nebo vyrobila apod. Nejdřív ale začnu tím, kde beru inspiraci a tím je především youtube.



0 komentářů: